Fotbalové mistrovství Evropy pro nás končí a co bude dál?To nikdo neví.

Moje analýza pohledem fanouška.Jsem zklamán,ale na to už jsme si u nás zvykli,že Čeští sportovci,pokud postoupí,ač je to hokej nebo fotbal,vykřikují že si jdeme pro medaili.

Česká republika - Španělsko 0:1,Česká republika - Chorvatsko 2:2,Česká republika - Turecko 0:2 skóre 2:5 a 1 bod....

Takže kde nás tlačí bota? V útoku nebo v obraně? Myslím,že v obraně.Hubník vyhořel nejvíc,protože namazal na první góly Chorvatsku a Turecku,vše při jeho chybných rozehrávkách.Nešťastným tahem bylo to,že trenér Vrba místo zdravého Vydry nominoval Rosického,který rok nehrál a neměl formu.

Taky mě zaráží fakt,že naše reprezentace hraje systémem na jednoho hrotového útočníka.Pokud se nezmění rozestavení na 4-4-2 budeme na to doplácet.

Taky nechápu,proč nehrál od začátku útok Škoda-Necid,když šlo o klíčový zápas.Trenér Vrba tohle prokoučoval,když šlo o důležitý zápas.Taky si myslím,že měl nasadit místo Čecha /který je už unavený/ Vaclíka,který je hbitější a mladší.

Ilustrační foto

Trenér Vrba nepochopil varování z kvalifikační skupiny od Turecka a zachoval se v rozhodujícím zápase jako diletant.Už po první brance měl reagovat a vystřídat věčně chybujícího Hubníka a nahradit ho Škodou.Jenže jak jsem viděl záběry a celý zápas,tak na rozdíl od Tureckého trenéra byl Vrba v klidu,jako by náš tým vyhrával nad Tureckem 7:0.....

Co na to říct.Prohrát a nepostoupit ze skupiny se může,ale se ctí.Ale já mám pocit,že kluci turnaj odchodili.Petr Čech je kvalitní brankář,ale ne reprezentaci už to asi nestačí.Hubník byl kamenem úrazu v obraně a Plašil?Ten víc míčů ztrácel než správně nacentroval.

No a co mě zaráží?Některé úsměvy hráčů po prohraném zápase!!!

Autor: Petr Ernest | středa 22.6.2016 18:28 | karma článku: 14,90 | přečteno: 394x