Kauza Růžička

Českou republikou hýbe už zmiňovaná kauza,kde je na videu trenér národního týmu Vladimír Růžička.O co vlastně jde a co je podle mne účelem poškodit trenéra národního týmu?To se vám zkusím z mého pohledu jako fanouška přiblížit.

Můj pohled je takový,že autor videa vytvořil nahrávku na objednávku.Jak jinak si vysvětlit,že nezveřejnil video už dávno.Třeba v době,kdy byl trenérem národního týmu Alois Hadamczik.Proč to udělal pár dní před mistrovstvím světa? Můj názor je jednoduchý.Někdo chce pana Růžičku zdiskreditovat a znemožnit mu případné trenérské angažmá v Chomutově,popřípadě u národního týmu.

Nahrávku jsem si pouštěl několikrát a musím říct,že mi to jako úplatek nepřijde.Sponzorský dar je sponzorský dar.Ovšem otázkou zůstává,jest-li je o tom nějaký doklad.Myslím,že po sestupu Slavie z extraligy,by se měl udělat audit v týmu HC Slavia Praha a ty peníze někde být musí.Protože nevěřím tomu,že by pan Růžička byl takový,že by ohrozil kariéru trenéra a vzal by si úplatek 500 000 korun jen proto,že nějaký ublížený tatínek měl neschopného syna,který se neumí trefit ani od modré čáry do prázdné branky.

Video mohlo vzniknou třeba na objednávku z vedení HC Slavia Praha.Jak jinak si vysvětlit,že dotyčný si dává kávu s panem Růžičkou někde v kavárně.Jak mohl vědět kde pan Růžička zrovna je nebo kam chodí?Opravdu by byl pan Růžička takový blázen,že mu někdo zavolá a on si domluví schůzku?Pokud vím jeho telefonní číslo zná pouze ČSLH.Běžný občan se k němu nedostane.

Můj názor?Otázek je několik,ale je třeba se zamyslet nad tím,zda to má všechno nějakou cenu.Ale zase musíme ctít presumci neviny.

/PE/

Autor: Petr Ernest | sobota 18.4.2015 10:07 | karma článku: 6,01 | přečteno: 161x