Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DC

Jezdím s Boltem výhradně kvůli ceně. Akceptuji, že mne poveze nezkušený nebo unavený řidič, který se nabourá jako vy. To je prostě daň za nízkou cenu. Na druhé straně je v pořádku, když je takový taxikář zablokovaný, jedna nehoda stačí. Neznám jak je to u vás v Ostravě, ale tady v Praze nás běžně vozí zahraniční řidiči z východu. Jezdi dost divoce, fluktuace je velmi vysoká, ale je to levnější, než s MHD. A o tom to je. Řidičů je hodně, ti co jsou zablokováni, což je naprosto v pořádku, jsou nahrazeni novými. To je zákon tržní ekonomiky a kapitalismu. A já mám pořád nízkou cenu. To je pro mne maximální priorita. Takže mi vás není líto, nahradí vás někdo jiný. Bolt je skvěle prozákaznický a jsem rád, že s taxíky konečně mohu jezdit za nízké ceny.

1 0
možnosti
PE

P21e70t34r 28E11r56n23e37s90t

16. 3. 2023 17:37

Byla to moje vina vážený pane to uznávám ale nejezdím jako prase. Prostě stane se to každému.Jsem zodpovědný řidič, zdravotník, takže moje priorita byla ať jsou v pohodě zákazníci.Znam řidiče co se vůči zákazníkům chovají neurvale. Prostě stalo se,zaplatil jsem pokutu a vše je ok....Nešlo mi ani o sebe ani o auto.Šlo mi o zákazníky.A ten kdo by mi řekl, že nikdy neboural neudělal přestupek,neplatil pokutu tak lže.

0 0
možnosti
JR

J77a72n 82R55á29ž

11. 3. 2023 19:08

BOLT mne zajímá jen jako nejlevnější a nejspolehlivější způsob sdílené dopravy. Např.Za cestu, kde standardní taxislužba mi vždy účtovala cca 700Kč , tak když teď jezdím s Bolt, platím jen 520Kč. Cena je pro mne zásadní kritérium.

1 0
možnosti
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1092x
Petr Ernest,věk 50 let,ženatý,Miluji sport ,film,video a PC.Taky rád fotografuji.

 

Seznam rubrik