Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No pustil jsem si Barrandov, a hned jsem měl chuť někoho oddělat. Kdybych měl i ten ďábelskej playstation, tak už je ze mě vraždící bestie... :-/

0 1
možnosti

souhlasím autore....ale nebylo jim 17 let???;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

P98e33t41r 91H38a49n37n66i93g

10. 8. 2015 13:45

Zcela s Vámi souhlasím. V Británii například není vůbec žádná hranice trestní zodpovědnosti. Jsi-li vrah, pykej. Zrušení hranice trestní zodpovědnosti je jedním z hlavních pilířů programu Strany zdravého rozumu.

4 0
možnosti

mám dojem ..že nedávno tam poptrestali asi 8 leté dítě za vraždu...;-);-);-)

1 0
možnosti

Sdělte mi pane autore to sladké tajemství, jak prezenční vojenská služba zabrání 14-ti letým hochům vraždit? Děkuji. Jinak ta problematika je tak složitá, že ji pouhé snížení trestní odpovědnosti o rok vůbec neřeší.

2 1
možnosti

P94a10v88e98l 21K76u63r42a41l

10. 8. 2015 15:14

Problém je že prakticky nyní nejsme schopni zabránit tomu že se daní jedinci v 18ti letech nevrátí mezi lidi...

a co se toho týká jejich volné pobíhání po ulicích je riziko pro všechny.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS