Nehoráznost vedení FC Baník Ostrava

Zastupitelstvo města Ostravy,bude zítra pojednávat o dotaci,o kterou si zažádalo vedení klubu..Podotýkám,že jsem fanouškem Baníku od roku 1976 a tohle jako daňovému poplatníkovi,se mi nelíbí.Vedení společnosti prostě cucá občany..

Zde máte otevřený dopis,který jsem zaslal zastupitelům města Ostravy,ohledně hlasování o dotaci pro FC Baník Ostrava ve výši 20.000 000 korun a město bude hlasovat pouze o částce 15 700 000 korun.Podotýkám,že jsem fanouškem Baníku od roku 1976 a tohle jako daňovému poplatníkovi,se mi nelíbí.

 

Vážení pánové a dámy,vážené zastupitelstvo města Ostravy!

 

 

  Nejsem zvyklý psát na zastupitelstva,ale nyní to musím udělat,protože se bude zítra pojednávat o schválení dotace pro klub FC Baník Ostrava.

Mám za to,že to je od vedení FCB nehoráznost a mi to jako fanoušku Baníku vadí taky.Nedávno jste zachránili náš klub částkou 130 000 000 miliónu korun.Bylo to potřeba a já vám za to děkuji.Ale co mě dnes rozčílilo,jako daňového poplatníka je,že klub FCB,respektive jeho vedení,si  dovoluje požádat město o dotaci 20 000 000 korun  z čehož jim chcete dát "jen" 15 700 000 korun.  Překvapuje mne,že magistrát si před takovými rozhodnutími,neudělá v a.s. Baník Ostrava audit.

Překvapuje mne,že na transparentním účtu je částka přes 9000 korun a překvapuje mne,že pan Šafarčík neinformuje nás fanoušky co bylo s penězmi za přestupy Jána Greguše,Jána Baránka a Patrizia Stronatiho.

 Taky nechápu,jak může zastupitelstvo rozhodovat o něčem,když ve vedení společnosti mají nepřehledné účetnictví, nemají dořešený soudní spor ohledně pana Václava Svěrkoše a už vůbec nechápu proč zastupitelstvo v tomhle podporuje podnikatele pana Petra Šafarčíka.Jsem fanouškem Baníku dlouhá léta,ale tohle se mi nelíbí.Baník aby mohl o dotace žádat,by si měl udělat nejdřív pořádek ve svém domě a transparentně fungovat,jako a.s.a ne jako jeden jediný velký bordel.

 Teprve až bych viděl snahu a Baník by hrál dvě tři sezóny kolem pátého místa,teprve bych se tím začal zabývat.Pokud bych byl zastupitelem města a i když jsem fanoušek Baníku,já bych hlasoval proti.Očekávám od vás jako daňový poplatník totéž.Já když neprokážu nějaký příjem nebo zisk,taky mi v bance půjčku nedají.

 

 

S pozdravem fanoušek Baníku Ostrava

Petr Ernest

Autor: Petr Ernest | úterý 9.6.2015 15:04 | karma článku: 22,74 | přečteno: 943x
  • Další články autora

Petr Ernest

Práce v Boltu a jejich chování!

11.3.2023 v 18:09 | Karma: 11,69

Petr Ernest

Střílení v Ostravě na revizory!

1.3.2017 v 9:50 | Karma: 17,35

Petr Ernest

Pan Janota je hrdina!

23.2.2017 v 10:49 | Karma: 42,02

Petr Ernest

Dny NATO vadí politikům

6.6.2016 v 17:25 | Karma: 20,03

Petr Ernest

Seznam.cz je cenzura

3.6.2016 v 21:14 | Karma: 31,68

Petr Ernest

Jízda RegioJetem ano nebo ne?

3.6.2016 v 10:51 | Karma: 11,49
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1092x
Petr Ernest,věk 50 let,ženatý,Miluji sport ,film,video a PC.Taky rád fotografuji.

 

Seznam rubrik