Petr Ernest

Petr Ernest,věk 50 let,ženatý,Miluji sport ,film,video a PC.Taky rád fotografuji.

 
  • Počet článků 28
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1092x

Seznam rubrik

Petr Ernest

Fotbalové mistrovství Evropy pro nás končí a co bude dál?To nikdo neví.

Moje analýza pohledem fanouška.Jsem zklamán,ale na to už jsme si u nás zvykli,že Čeští sportovci,pokud postoupí,ač je to hokej nebo fotbal,vykřikují že si jdeme pro medaili.

22.6.2016 v 18:28 | Karma: 14,90 | Přečteno: 394x | Diskuse| Osobní

Petr Ernest

Kovařík promluvil,Pelta dělá mrtvého brouka a Berbr s Damkovou si hrají do not!

Bývalý sudí Libor Kovařík,promluvil o praktikách Romana Berbra a jeho manželky Dagmar Damkové.Co na to nenáviděný pan Miroslav Pelta? Nic,protože všichni tři jsou skvělými kamarády

27.8.2015 v 13:41 | Karma: 12,23 | Přečteno: 326x | Diskuse| Sport

Petr Ernest

Řádění fanoušků Baníku,nezná mezí!

Jsem příznivcem FC Baník Ostrava.Ale když se dočtu,čeho jsou rádoby fanoušci Baníku schopni během zápasu,je mi z toho smutno.

16.8.2015 v 9:23 | Karma: 26,23 | Přečteno: 990x | Diskuse| Ostrava

Petr Ernest

Nehoráznost vedení FC Baník Ostrava

Zastupitelstvo města Ostravy,bude zítra pojednávat o dotaci,o kterou si zažádalo vedení klubu..Podotýkám,že jsem fanouškem Baníku od roku 1976 a tohle jako daňovému poplatníkovi,se mi nelíbí.Vedení společnosti prostě cucá občany..

9.6.2015 v 15:04 | Karma: 22,74 | Přečteno: 943x | Diskuse| Sport

Petr Ernest

Baumit Jablonec - FC Baník Ostrava 4:0

Fotbalisté Baníku Ostrava,jeli ve 29.kole Synot ligy do Jablonce.Jeli tam se snahou bodovat,ale jen šílenec by si na Baník v Jablonci vsadil.Baník dostal zaslouženou nakládačku.Není se co divit hráči jako by hrát ani nechtěli.

23.5.2015 v 20:45 | Karma: 14,67 | Přečteno: 600x | Diskuse| Sport

Petr Ernest

MS 2015 - Můj pohled v bojích o medaile!

Mistrovství světa v ledním hokeji v Praze a Ostravě skončilo.Titul získala Kanada,druhé skončilo Rusko,třetí Spojené státy a čtvrtá skončila Česká Republika.Zaměřím se na zápasy v semifinále a v boji o třetí místo.

18.5.2015 v 9:05 | Karma: 14,32 | Přečteno: 532x | Diskuse| Sport